12 TL İLE İSTANBUL’DA 1 GÜN

Ah Aziz İstanbul sana tepeden bakmak ne mümkün içinde olup yaşamak senin varoluşunu anlamlı kılan..

***** Öğrenci akbillerinizi hazırlayın gençler, İstanbul’da uçuşa geçiyoruz 🙂 yazdıklarımın hepsi Aylık öğrenci akbili ile gerçekleştirilmiştir, aylar sonra yazmak beni çok sevindiriyor aldığımız her nefese şükürler olsun..

Zor zamanlardan geçiyoruz dünyaca uzunca bir karantina dönemi her gün açıklanan vaka sayıları ve ölümler.. Sosyal Mesafe ve maskelerin hayatımıza bir anda girmesiyle hepimiz yeni bir hayata başlamış gibi olduk, bu yaz için bir sürü plan yapıp uçak biletleri almıştım, kısmetten öteye geçemiyoruz bunların hepsi ders biz insan soyuna .. Bu yaz tüm önlemleri alarak günübirlikçi takılıyorum İstanbul sınırları içerisinde az parayla çok şey yapmanın güzelliklerini paylaşacağım.

  1. Şehir hatları Vapuruna binmek mis gibi deniz havası almak

2. Şehirden çok uzaklaşmadan, deniz kıyısında tefekküre dalmak ve denize girmek. (Bu yıl anladım ki su insanıyım, deniz gördüğüm her yere atlayasım geliyor 🙂

3- Kahvaltını evden çıkmadan kendin hazırlamak, Vapura binmeden güzel çıtır bir simit almak, Termos ve poşet çayını yanına alarak sıcak suyu da rica etmek (Vapurdaki görevli sağ olsun para bile istemedi ama ben 1 tl verdim simit : 2 tl Çay için su 1 tl)

4- Suyunu yanında taşımak.. yaklaşık 42 ülkeyi benimle gören canım mataram.. Soğuk su içmiyorsanız benim gibi yaz aylarında bile suyunuzu yanınızda taşıyın..

5. Şezlong veya Şemsiye kiralamak yerine sandalyeni yanında götürmek, kendi kendine yetebilmek, sudan hiç çıkmamak güzel insanların yanına postu sermek 🙂 Özcan ve Naz ablama selam olsun buradan güzel bir gün geçirmeme vesile oldular yıllardır tanışıkmışız gibi.. 🙂

6. Özel Restoranlarda yemek yerine, büfelerden yemeğini almak ( En sevdiğim fast food olabilir Tavuk döner, Kadıköy Orta Büfe den hemen vapurların yanında 7 tl ye aldım dürümü yanına ayran 2 tl)

7. Kitaplara para vermek yerine Halk Kütüphanelerinden ücretsiz, süresini 1 ay uzatabilme hakkımız olan güzel kitaplardan yararlanmak,

8. Nefes almanın bile parayla olduğu şehirde bir günü en verimli ve en makul şekilde değerlendirmek.. Bir süre daha sosyal mesafe kurallarına uyarak.. Siz siz olun nerede olursanız olun küçük şeylerle mutlu olabilmeyi her daim şükretmeyi unutmayın.. Nice hayırlı yollara inşallah. Alacak nefesimiz varsa planlar çok…

*** Siz Maskeyi benim gibi takmayın, ben ironi olsun diye böyle yaptım sonra düzelttim 🙂

Sağlık, Huzur ve sıhhatle nice yollara..

Yorum bırakın